Пошуки шляхів стимулювання
інтересів учнів до вивчення історії та правознавства, сниження ефективності
формування предметних компетенції учнів переконують: вихованець погано сприймає
готові інформацію та узагальнюючі висновки, у якій би блискучій формі вони не
надходили. Діти люблять думати, шукати варіанти відповідей, охоче беруть участь
у розв’язанні проблемних ситуації, чекають від учителя
чогось нового та неординарного.
Слід відзначити сумний факт: в учнів зникає інтерес до знань, часто спостерігається байдуже ставлення до навчання. Тому на перший план виходить реалізація завдання, яке полягає у підвищенні інтересу учнів до вивчення навчальних дисциплін. Учитель зобов’язаний мати широкий творчий потенціал, в іншому разі він ризикує посіяти у свідомості своїх вихованців неповагу до свого предмету.
Мета даного виступу полягає
у: дослідити процес розвитку творчого потенціалу вчителів та
показати взаємозвязок процесу формування предметних компетенцій учнів і
розвиток творчого потенціалу вчителя... Читати документ повністю
Дивитися презентацію
Слід відзначити сумний факт: в учнів зникає інтерес до знань, часто спостерігається байдуже ставлення до навчання. Тому на перший план виходить реалізація завдання, яке полягає у підвищенні інтересу учнів до вивчення навчальних дисциплін. Учитель зобов’язаний мати широкий творчий потенціал, в іншому разі він ризикує посіяти у свідомості своїх вихованців неповагу до свого предмету.
Дивитися презентацію
Немає коментарів:
Дописати коментар