Методика з досвіду національно-патріотичного виховання
Кожен народ у процесі історичного розвитку виробив систему цінностей , які передаються з покоління в покоління у вигляді звичаїв, традицій, обрядів. Тому виховання дитини завжди має ґрунтуватися насамперед на культурно – історичних цінностях своєї нації . Пізнання навколишнього світу починається зі знайомства з рідною вулицею , селом чи містом, своєю країною, а вже потім – із сусідніми країнами. Тобто, ми йдемо від пізнання свого, рідного , національного до багатонаціонального, світового.Власна унікальна духовно-ціннісна парадигма українського народу... Читати документ повністю
Діяльнісний підхід - як засіб формування навчальних компетенцій
"Самого лиш засвоення недостатньо - його треба застосовувати. Самого лиш бажання мало - потрібно діяти." Г.В.Гете
Мета навчання
дитини – дати їй можливість жити самостійно, без вчителя.
«Кожну мить теперішнє стає минулим, а майбутнє –
теперішнім. Кінець одного світу, початок іншого. Більшості на це начхати. Їм
здається, що теперішнє нерухоме... . Більшість так і живе: позаду (спогадами)
або попереду (мріями)», - ці слова харківських письменників, що пишуть під
псевдонімом Л.Г. Олді, примушують замислитись над тим, чи не зупинилися ми у
теперішньому і мрійливо існуємо, вважаючи, що все робимо для здійснення
майбутнього. Нові методи, прийоми, інноваційні методики... Читати документ повністю
Немає коментарів:
Дописати коментар