Методичні вказівки

Методика з досвіду національно-патріотичного виховання

Кожен народ у процесі історичного розвитку виробив систему цінностей , які передаються з покоління в покоління у вигляді звичаїв, традицій, обрядів. Тому виховання дитини завжди має ґрунтуватися насамперед на культурно – історичних цінностях своєї нації . Пізнання навколишнього світу починається зі знайомства  з рідною вулицею , селом чи містом, своєю країною,  а вже потім – із сусідніми країнами. Тобто,   ми йдемо від пізнання свого,  рідного , національного до багатонаціонального, світового.

Власна унікальна духовно-ціннісна парадигма українського народу... Читати документ повністю


Діяльнісний підхід - як засіб формування навчальних компетенцій

"Самого лиш засвоення недостатньо - його треба застосовувати. Самого лиш бажання мало - потрібно діяти."  Г.В.Гете
Мета навчання дитини – дати їй можливість жити самостійно, без вчителя.
«Кожну мить теперішнє стає минулим, а майбутнє – теперішнім. Кінець одного світу, початок іншого. Більшості на це начхати. Їм здається, що теперішнє нерухоме... . Більшість так і живе: позаду (спогадами) або попереду (мріями)», - ці слова харківських письменників, що пишуть під псевдонімом Л.Г. Олді, примушують замислитись над тим, чи не зупинилися ми у теперішньому і мрійливо існуємо, вважаючи, що все робимо для здійснення майбутнього. Нові методи, прийоми, інноваційні методики... Читати документ повністю

Немає коментарів:

Дописати коментар