суботу, 3 березня 2018 р.

Розвиток творчого потенціалу вчителя історії та правознавства через формування предметних компетенцій учнів

Пошуки шляхів стимулювання інтересів учнів до вивчення історії та правознавства, сниження ефективності формування предметних компетенції учнів переконують: вихованець погано сприймає готові інформацію та узагальнюючі висновки, у якій би блискучій формі вони не надходили. Діти люблять думати, шукати варіанти відповідей, охоче беруть участь у розв’язанні проблемних ситуації, чекають від учителя чогось нового та неординарного.

Слід відзначити сумний факт: в учнів зникає інтерес до знань, часто спостерігається байдуже ставлення до навчання. Тому на перший план виходить реалізація завдання, яке полягає у підвищенні інтересу учнів до вивчення навчальних дисциплін. Учитель зобов’язаний мати широкий творчий потенціал, в іншому разі він ризикує посіяти у свідомості своїх вихованців неповагу до свого предмету.
Мета даного виступу полягає у: дослідити процес розвитку творчого потенціалу вчителів та показати взаємозвязок процесу формування предметних компетенцій учнів і розвиток творчого потенціалу вчителя... Читати документ повністю

Дивитися презентацію   




Немає коментарів:

Дописати коментар